Alla inlägg under mars 2009

Av Angelica wahlström - 18 mars 2009 09:07

ja som vanligt så va det ju ett tag sen sist, blir på mina lediga dagar...

som inte alltid e så många :) vilket jag e glad för naturligtvis, e glad å ha ett jobb.

sitter å väntar på att klockan ska passera 10 så min Älskling ringer å berättar hur det går på jobbet(han e tyvärr en av dom 17 på deras jobb som ska bli varslade, men facket förhandlade om dom 4 sista på listan i går vilket e en av min gubbes plats, så jag håller tummar å tår som helen sa till mig hehe gullig du!!) ..........


ååå jag e såå ledsen för att jag inte hinner med mina nära kära vänner hihi ni får dra i mig som sagt :) ska försöka bättra mig....


vi köpte ett x-box 360 från siba i måndags oxå dom skulle skicka ner det idag eller i morgon så hoppas det kommer idag då :) så man hinner prova när man e ledig.... hihi blir sköj det köpte kung fu panda spelet till barnen får se vad det e då :S hihi vi sitter la som stöllar i söffa senare kan jag tro.....


sedan kommer mina favvosar......... roligt å se kidzen long time  now widde å eddy ska ha elmotorcykelrace här ute på gatan :) fun always!!!!ne nu måsta jag ha kaffe får nog dra till mormor å hoppas på något gott dopp hihi.....

Av Angelica wahlström - 11 mars 2009 10:24

har ju inte skrivit på en evighet

men det finns skäl som det finns för allt å alla

jobb jobb å åter jobb

sen har man faktiskt ett liv en familj så hinner inte med bloggande alls nu för tiden så får ta lite då å då när luckor å tid finnes....


börjar jobba 15 i dag så mellan tvätt å städ tid så får jag nog ner några rader


fan vad töligt å tråkigt allt det jag ser i andras bloggar , mycket sorgsna bloggar å det gör mig on så ont att det finns så mycket folk som mår så dåligt :(


dessa tider e grymma , mörkt grått å dystert , men jag försöker alltid se allt frpn den ljusa sidan å att allt ordnar sig och att det jag tycker e jobbigt e en baggatell för många så varför ska JAG gnälla, vilket jag inte alls gör nu för tiden vad jag tycker själv hihi


jag har en jätte fin familj ett jobb att gå till än så länge , vem vet vad som kan hända å jag trivs såå otoligt bra med det jag gör....


men endel folk ser inte en enda ljus stund å det e tråkigt att höra, man blir ledsen för eran skull......


ne nu ska här fortsättas å sen ska jag ringa vännen uti kilarne med hehe

kram å pöss

Ovido - Quiz & Flashcards