Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

vad som hänt under sommaren !!!!

Av Angelica wahlström - 3 augusti 2009 17:23

Har tyvärr inte funnits tid till massa bloggande nu under sommare , man har jobbat och dom få dagarna som man vart ledig har man velat hitta på något med familjen.

det lilla som vi hittat på är


vi va en heldagars tripp till boråsdjurpark, mycket trevligt och finnt väder dessutom vilket vi dock inte fått nog av denna sommaren :P

vi var en helg på vita sandars camping i mellerud, då det blåste å regnade men vi hade då trevligt sällskap i alla fall :P

nu på lördag ska vi upp till årjäng över natten å sova i mammas gubbes stuga , ja stuga e ju fel å säga det e ett stort hus men dom använder det som ett sommarställe, där det finns två hus å min familj skulle få n egen :D lyx värre :D

ne nu ska här spelas x-box med sonen låter som Cars bilspel :P det han e bäst på ....

slänger in några kort på borås

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards