Alla inlägg under maj 2009

Av Angelica wahlström - 24 maj 2009 12:22

ja då sitter man här , har nyss städat färdig.

har vart cyklat till kyrkogården efter våran långpromenad, å vad fick man där se :(

jo etterkajer som käkat upp pappas blommor :(

fan oxå måste fixa nya , det finns nämligen ett bo av myror mitt i där man planterar , så vi pratade på myrr eller vad det heter , ursh fyy katten alltså....

snart kommer jojjo på kaffe oxå.... mums e sugen på svart kaffe här å nu

sen ska det jobbas i morgon bitti oxå vilket inte va direkt planerat men vad gör det ??? inte ett shit bara bra å ha nått att göra ....

ne nu måste jag gå ut vill inte sitta här inne nu när solen e framme :)

å inget hus har kommit ut av intresse heller fan oxå...


fy vad depppigt skrivet men men så illa som det låter här ser jag e det verkligen inte :)

tjing å hej

pöss


Av Angelica wahlström - 20 maj 2009 22:27

GRATTIS GUBBEN för nu e du en riktig gubbe hihihi 30 år idag!!!!


ja min älskling fick en tatuering utav mig å barnen i födelsedagspresent, han  blev jätte nöjd.

hoppas snart få se den på bara :)

men det återkommer jag med så småning om.....


ja jag är skitdålig på detta med blogging men jag måste skärpa mig , blir nog inte daglig uppdatering men varannan måste ju ske....


idag har jag jobbat kvällen, i  morgon kl 11 ska jag ner till mia å göra upp affären på denna underbara jackrussell tiken jag har på prov tills i morgon "Zoya" så ska dit så hon får skriva under alla papper om ägarbyte osv.

sedan betalningen oxå så klart.....


sen e hon min :)


bild på henne kommer.....


ne jag slänger in en bild nu på födelsedags barnet!!!

pöss å hej

Av Angelica wahlström - 12 maj 2009 14:13

ja få se om man orkar med detta som sagt hinner inte ens med mig själv just nu men ska göra ett försök:)


här händer det saker tro mig, men vill inte gå in på det här detaljmässigt det åter kommer jag med i sånna fall.....


ska göra en grej nu kl 16 å det e pirrigt ska jag säga er.....

så e inte mer än ett nervvrak just nu :P


ska strax göra mig i ordning sedan iväg med barnen till syrran, så får vi se vad detta blir...


ne nu måste jag dra plikten kallar

blev ett kort hemligt innlägg hihi

kramisar i massor

Ovido - Quiz & Flashcards