Alla inlägg under november 2010

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......  

 

Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort å jag som inte köpt en enda julklapp än , måste inhandla lite fler jul och adventsaker oxå :P känner mig inte stressad , inte alls :P

 

jobbet flyter på alldeles för bra just nu ,  en hinner inte ens va hemma å ta igen sig , men kul att man får jobba absolute men måste finna mer tid tillsammans med barnen oxå :P

 

i lördags träffade jag kusin Tesse med sina jyckar såå söta så, riktigt trevligt följde med till pappas grav å tände ljus aldeles för sällan man träffar dig kusse:(

 

Idag är ingen vanlig dag för det är ju jojjos födelse dag HURRA HURRA HURRA   nu blir det mys för hela slanten för Älskling ska bjuda på hemma gjorda räkmackor :D mumma / hej å tack för mig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards