Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

LillLördag idag då !!!!

Av Angelica wahlström - 18 mars 2009 09:07

ja som vanligt så va det ju ett tag sen sist, blir på mina lediga dagar...

som inte alltid e så många :) vilket jag e glad för naturligtvis, e glad å ha ett jobb.

sitter å väntar på att klockan ska passera 10 så min Älskling ringer å berättar hur det går på jobbet(han e tyvärr en av dom 17 på deras jobb som ska bli varslade, men facket förhandlade om dom 4 sista på listan i går vilket e en av min gubbes plats, så jag håller tummar å tår som helen sa till mig hehe gullig du!!) ..........


ååå jag e såå ledsen för att jag inte hinner med mina nära kära vänner hihi ni får dra i mig som sagt :) ska försöka bättra mig....


vi köpte ett x-box 360 från siba i måndags oxå dom skulle skicka ner det idag eller i morgon så hoppas det kommer idag då :) så man hinner prova när man e ledig.... hihi blir sköj det köpte kung fu panda spelet till barnen får se vad det e då :S hihi vi sitter la som stöllar i söffa senare kan jag tro.....


sedan kommer mina favvosar......... roligt å se kidzen long time  now widde å eddy ska ha elmotorcykelrace här ute på gatan :) fun always!!!!ne nu måsta jag ha kaffe får nog dra till mormor å hoppas på något gott dopp hihi.....

 
 
Lisa

Lisa

12 april 2009 22:29

vill jag gärna. när kan & vill du? kram

http://lisatherese.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards