Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

20090524

Av Angelica wahlström - 24 maj 2009 12:22

ja då sitter man här , har nyss städat färdig.

har vart cyklat till kyrkogården efter våran långpromenad, å vad fick man där se :(

jo etterkajer som käkat upp pappas blommor :(

fan oxå måste fixa nya , det finns nämligen ett bo av myror mitt i där man planterar , så vi pratade på myrr eller vad det heter , ursh fyy katten alltså....

snart kommer jojjo på kaffe oxå.... mums e sugen på svart kaffe här å nu

sen ska det jobbas i morgon bitti oxå vilket inte va direkt planerat men vad gör det ??? inte ett shit bara bra å ha nått att göra ....

ne nu måste jag gå ut vill inte sitta här inne nu när solen e framme :)

å inget hus har kommit ut av intresse heller fan oxå...


fy vad depppigt skrivet men men så illa som det låter här ser jag e det verkligen inte :)

tjing å hej

pöss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards