Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Tomheten

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände.

gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen...

känns tomt

å jäkligt ovisst

vet ju inte alls vad man får i framtiden

å väntar på att ett stort beslut ska tas

vill veta NU NU NU

fan vad jag hatar å vänta.

har något gott att vänta mig på lördag i alla fall, då ska jag ut med arbetskompisarna, ÄNTLIGEN hihi

vart ute på fest en gång på hela sommaren , det e ju inte klokt egentligen!

idag kom lisa å jojjo på kaffe å det fikades å va urtrevligt om man nu en kan säga på det viset, heter det så på svenska URTREVLIGT hehe ja det e icka det ordar fint

tråkigt bara att lisa fisa ska åka så långt bort, men vi kommer ju å ses ändå å ha kul, men ytterst sällan

nu ska vi mysa här jag å älsklingen framför en hyrd film- In the elektric mist med tommy lee jones

hoppas den e bra verka bra på reklamen i alla fall


HANDLINGEN:

En prostetuerad kvinna hittas mördad i Louisianas träskmarker. Spåren leder den luttrade polisen Dave Robicheaux till en gammal bekant, gangsterbossen julie "Baby Feet" Balboni, som med hjärnhand styr New Orleans undre värld. När sedan nya detaljer kring ett 35 år gammalt mordfall kommer fram, upptäcker Robicheaux ett samband med den pågående utredningen. Plötsligt befinner han sig i en härva av mörka hemligheter, lögner och ond bråd död...


så nu blir det den filmen å chasew nötter mums mums



 
 
Lisa

Lisa

18 augusti 2009 20:09

Klart vi kommer ses! Det är inte långt till Örebro, så jag kommer allt komma hit lite nu och då. Och du är varmt välkommen att komma upp och hälsa på! :)

http://lisatherese.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Av Angelica wahlström - 3 augusti 2009 17:23

Har tyvärr inte funnits tid till massa bloggande nu under sommare , man har jobbat och dom få dagarna som man vart ledig har man velat hitta på något med familjen. det lilla som vi hittat på är   vi va en heldagars tripp till boråsdjurpark, mycket tr...

Ovido - Quiz & Flashcards