Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Angelica wahlström - 30 oktober 2008 19:40

japp nu så behöver man bara vara med på lektion varannan torsdag för här har pluggats in 6 veckor =) stolt och glad det är man å sträcker lite extra på sig haha....

pluggat färdigt allt i utvecklingsströnings kusren oxå, ska bara skicka in alla uppgifter så e den avklarad... tjo och tjim...

på tisdag gör jag och marie klart psykologin.... är så stolt över mig själv, roligt när något går som det ska haha....

 ska jobba fredag,söndag,måndag oxå..... gött att det flyter på!


Man får ju hela tiden sitta å hålla räkningen på så man inte blir återbetalningsskyldig då man får jobba för mycket.... uuu nej å nej...


vad ska man köpa till alla i julklapp tro?

har ni börjat julhandla klappar än?


ursh orka ens tänka på det känner jag....


vet inte ens vad jag ska köpa till barnen..

men allt det ordnar sig alltid....


tror jag ska ta å slänga mig i soffan med en filt, här e ju svinkallt.


vad händer under helgen då?


här ska käkas god mat, litet julbord har peter bestämt haha... toker=)


ne te vankas och soffan


ha en go kväll på er allesammans=)

chao



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards