Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade

det blev LILA hihi

ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mums

å nu står älskling å steker ägg så det blir äggmackor till kvällsmat :P

helen har vart här på mogon kaffe oxå och demonstrerat FarmVille på facebook så nu får man prova det med

inte nog med pass med hundar å barn hehe nu ska man ha pass på datorn oxå jaja vi får se vad som händer med detta

fixade nya skivor idag åxå super sugen på fest blev man

jag har festat till det en gång denna sommar så jag å älsklingen e lite sugna på att ordna till det med en fest snart, hoppas på många sugna folk hehe

ne nu ska det hängas tvätt för det gör den tyvärr inte själv:P


inget har man hört än...................vill jag vill jag vill veta nu !!!!!!!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards