Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , men icka då det låg allt på fläkten över spisen där jag så fint lagt det i början på månaden :D blää å skyndade glatt ner till stan å slängde det direkt i brevinkastet på pd huset....

så hoppas han e med i lördags pd nu då :D


har handlat dom sista sakerna till kalaset med, han fick välja allt själv , blir nallephutema värre till och med tårtan :D som han å jag ska göra sj

sedan i morgon ska vi hämta den bestälda tårtan från wienerkonditoriet nämligen en stor Nyckelpige tårta :D han älskar nyckelpigor :D


så kort kommer i morgon ....

nu ska jag iväg å jobba , slutar halv nio.


ha det gött i solen

Ovido - Quiz & Flashcards