Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Angelica wahlström - 14 januari 2009 15:23

0 Tack för att du finns
För varje slag mitt hjärta slår,
Så hoppas jag att du förstår.
Att varje slag, det slår för dig.
Tack för att du finns hos mig.

Du lärde mig le åt allt svårt,
Du finns vid min sida
när livet är hårt.
Du vet att du betyder allt för mig,
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig.

Tack för att du finns
och lyser upp min dag.
Hoppar du, Hoppar jag!
Jag älskar dej...

puss =)

Av Angelica wahlström - 14 januari 2009 11:19

japp va där 7.20

e sjuk så hade ingen lust alls men, jag va ju tvungen har ju tanvärk samtidigt.

väl där så drar dom ut visdomstanden.

sitter nu med kompress i munnen och hostar å förskyld vilken syn.

å dyrt e det med denna jäkla tandvård som måste göras.

fick ny tid oxå för en undersökning.

blääääääää

jaja nu e det som det e.

ska bara ligga å vara sjuk här å nu inget annat som jag ska göra....

kram

Ovido - Quiz & Flashcards