Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Angelica wahlström - 15 januari 2009 09:38

jag e piggare , fått i mig en smörgås å lite fil, smörgåsen tog väl en timme eftersom man får tugga på sidan så inte skit kommer i hålet hihi


fint väder idag men kallt tänkte jag skulle föröka mig på å gå ut en liten stund barnen har inte vart ute sen i måndags, dom har ju vart dåliga dom oxå.


städa är att rekomendera,vill bara inte ta ut mig för hårt i början , gjorde det i måndags då jag trodde jag va frisk men väl på jobbet så mådde jag inge vidare, hem vilade över natten iväg tidigt till nästa jobba där fick jag gå hem, det bara rann av mig kallsvettades.


hem sov i flera timmar och så har det hållt på, å mitt i skiten så får man dra ut en tand....

hoppas våran lycka vänder snart har ju vart sjuka hela vintern.

lite roligt om man kunde va frisk på sin födelsedag åtminstonne.


ne nu ska här röjas upp sedan om solen e kvar så går vi nog ut en sväng.


ha en underbar morgon för det ska vi ha......

kram

Ovido - Quiz & Flashcards