Alla inlägg den 8 november 2008

Av Angelica wahlström - 8 november 2008 12:26

vart å gjort stan osäker, handlat mat och jag och barnen har vart på handelshuset och köpt en Farsdag present till barnens far....

Det blev en svart långärmad Blend tröja med beigt tryck (skitsnygg)

barnen ville ge den idag så så fick det bli, han blev jätte glad och barnen lika så.....

Den ska han ha på festen idag! :)

Vad ska en annan ha på sig då..... blir nog kjol tror jag........

kommer bli skit kul ikväll......

nyss städat torpet här..... peter lagar italiensk köttfärssås och pasta....

ringde och väckte syster yster oxå så hon får någon mat imagen.....

hon kommer snart hoppas jag=)

syster ska sitta barnvakt ikväll så jag å peter får festa samtidigt någon gång, snäll hon...

köpte med lite myspys till barnen och henne så dom har allt någe götta dom oxå=)

så ska man fixa MED DETTA HJ**LA H¨R OXÅ, SOM TAR NÅGRA TIMMAR ATT TORKA OCH PLATTA=(

men men...

vad ska ni göra på en lördag som denna då?=)

nu får jag ta å läsa era andras bloggar...


pöss ¨tjing=)




Ovido - Quiz & Flashcards