Alla inlägg den 30 november 2008

Av Angelica wahlström - 30 november 2008 16:08

Här sitter jag nu , har slått in alla gårdagens inhandlande av julklappar....

gött att allt e färdigt , har aldrig vart så i god tid förut....

längtan efter den 18:e dec e stor nu....

då är det avslutning för oss på omvårdnadsprogrammet......

vi kommer att bli bjudna på stadshotellet för att käka och rektorn och lärarna ska få säga hej då och lycka oss lycka och framgång=)

det hoppas jag ju oxå på naturligtvis:D

sedan bär det iväg till dahlhall för en bowlingturnering med klassen.....

wiii va skoj..... har inte bowlat på flera år... sist va nog när jag gick gymnasiet barn och fritidsprogrammet.....

uuu en har la gått å blivit gamal nu på sistone.....


morsan kom å hämtade eddy förut skulle ta med han till en kompis med barn som e lika gamal som eddy, vicky e hos sin (morfar) keijo och har vart där hela dagen.... så lite tomt här nu ...... verkligen tomt.....

hoppas snart eddy kommer till sin lille mamma......


fattar inte vad man skulle ha gjort nu vid en ålder av 25 år utan ens tanken på att skaffa barn, tänk om jag bara satt här i min lägenhet med peter å bara glodde å rådde om mig själv å bara väntade på att helgen skulle komma så man fick ut å dricka!!!


Ne fy !!!! jag har så mycket mer att leva för och inte har jag tråkigt alls, bara minnen som strömmar in hos mig....... minnen av mina små underbara barn...


jag kommer aldrig mer att klaga på livet, finns dom som alltid har det värre än det man klagar över, och bara tanken på det lilla man klagar över, finns dom som har det värre än värst och inte ens klagar.....


dom skänker jag min tanke till, och hoppas dom får en bättre tid, nu vid juletid!!!!


skipp å hej på er......



Ovido - Quiz & Flashcards