Alla inlägg den 21 november 2008

Av Angelica wahlström - 21 november 2008 10:52

lämnat kidzen på dagis, promenad med jycken, hem å göra MASSA köttbuller

finns inget godare än mammas köttbullar sa min dotter i går hehe....

så vad gör man då inte för sina små Änglar.....

så här har jag nu stått i 1½ timma... steka steka steka:D


nu sitter jag här framför dator och letar lite julpynt haha...

kikar på opra samtidigt, dom hjälper en massa folk som vart med om katrina orkanen ni vet, å gråter lika mycket som jag gjorde när jag rev löken i morse=D

väldans vad blödig man blivit, men det e jag stolt över, finns säkert dom som inte kan visa kännslor men det är så gött när man fått ur sig en del.


nu så här mot juletider, så tänker man väldigt mycket, har ni oxå tänkt på det....det tror jag säker många gör....

man saknar dom som borde va med på julafton, dela alla minnen med, se mina barn öppna sina paket....

så det är både på gott å ont detta med julen....


om två timmar kommer älsklingen , ska göra fransk potatiskgratäng innan dess, endast förbereda den...

sen ska vi tillsammans gå och hämta våra småttinga, gör vi alltid på fredagar om jag inte jobbar....

sedan ska vi käka alla tillsammans....


får se vad vi hittar på efter det.....


ska ringa och fråga fam.gustavsson om vi ska ut med våra barn och grilla korv under helgen, mina små bara pratar om deras små hela tiden, eddy e ju så förtjust i deras tös=) han säger hennes snamn hela tiden när vi åker dit....=D


ha det gött pöss å kram


Ovido - Quiz & Flashcards