Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Fredag :)

Av Angelica wahlström - 2 januari 2009 20:30

jobbade 7.30-14.30 idag

sedan hem å käka

fick för mig att jag var väldigt trött på allt det röda

och städade bort julen:)

sagt å gjort så va det borta.....

nja det tog förstås några timmar men tiden går fort när man grejar å städar å mocklar:)

ändrade om lite i vardagsrummet när vi ändå va på G

ska strax kika en jätte rolig film (dough ball) på 3:an


i morgon börjar jag jobba 7-12

sedan hem å käka ,peter ska ligga under bilen å skruva bromsar....

stackarn det e ju as kallt ute....

men man måste ju

sedan på kvällen så kommer mor min å ska mysa med barnen och vi drar iväg med chaffisen sara till cathrine som har fest.

ska bli roligt , va länge sen vi träffades nu.

sedan söndag kväll kl:14-20.00 e det jobb åter igen:)

 men man älskar ju sitt jobb så bara roligt inget gnäll....:)


ha en underbar helg

kramizar icka

 
 
Ingen bild

pernilla

3 januari 2009 16:27

hej.. ja jag jobbar åxå denna helgen så välkommen i klubben, men de går rätt bra när man kommer dit annars ä jag bra sliten nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards