Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

listan e snodd av helen

Av Angelica wahlström - 29 januari 2009 10:15

1. Stänger du av mobilen när du sover? mobilen är på å med överallt
2. Vem såg dig senast naken?  peter
3. Hur såg du ut på högstadiet?  en tjej i ledig klädsel
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? oj en sleten 46 åring, med mycket stress i kroppen.
5. Hur var du på dagis? hade dagmammor, mycket blyg å överbeskyddande mot min syster
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? tror jag är väldigt bra att ha å göra med, bra sammarbete med den som sammarbetar med mig=)
7. Har du celluliter? har jag säkert nån stanns
8. Biter du på naglarna? Nej, inte längre
9. Har du något handikapp? räknas fettma =) hihi
10. Är du rädd för att få hängbröst? nja gud ja vem fan vill ha det liksom!?
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
 klart det e en man så diskrimenerande som världen e nu mot oss kvinnor.
12. Svär du? o ja typ i varje mening
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? nej, men inte direkt otrevlig heller men kort, peter brukar få ta det om han e hemma , han stänger dörra hihi
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? oj! vilken fråga har jag aldrig tänkt på heller! men det e säkert en 3:a kanske
15. Tror du på utomjordningar? å nej å nej
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? nachos!!!!!! utan tvekan
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? sushi
18. Har du blivit arresterad? nej
19. Ljuger du? vita lögner när dom behövs annars rätt rak tycker jag
20. Har du kysst en polis? japp på kinden på ett tivoli=)
21. Är du rädd för Securitasvakter? ne har ingen anledning
22. Har du någonting att dölja? klart det har vi ju alla
23. Vad har du på din nyckelknippa? nycklar och en nyckel hållare i rem
24. Är du / har du varit gift? nej
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? nej aldrig
26. Kan du laga cyklar? japp, men e gubben hemma så får han göra det
27. Kan du fixa med bilar? ne där går min gräns
28. Brukar du köra om? jag kör om ofta på min cykel hihi
29. Kan du baka bröd? vill inte, köper mitt bröd å får av mamma då å då
30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja det klart
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? haha cops för en dag hihi bli polis har jag alltid velat bli.

 
 
Ingen bild

Thess

1 februari 2009 15:56

GRATTIS:D Ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år^^ hehe tur du slapp höra stämman iaf;) Hoppas du får den bästa av alla födelsedagar gumman. Kramar från mig å zindra=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards