Direktlänk till inlägg 6 november 2008

november! ge mig snööö nu!!!=)

Av Angelica wahlström - 6 november 2008 13:29

Tänkte dra till med en historia=)

sugna?


Kvinnan till expediten:
- Hur i allsindar kan den här lilla handväskan vara så dyr??
Expediten:
- Jo du förstår, den är gjord av penisskinn, så om du smeker den blir det en resväska!

:)


Polisen stoppar en ung kvinna.
- Ni körde för fort!
- Oh, jag förstår, säger kvinnan.
- Kan jag få se körkortet.
- Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget.
- Har ni inget? utbrister polisen.
- Jag har förlorat det fyra gånger för att ha kört onykter.
- Kan jag istället få se registreringsbeviset!
- Tyvärr inte.
- Varför inte?
- Jag har stulit bilen...
- Stulit den?!
- Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar.
- VAD ÄR DET NI SÄGER?!
- Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet ifall ni vill kolla.

Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol.

- Kan ni gå ur bilen? säger polisbefälet.
- Är det något problem? undrar kvinnan.
- Min kollega påstår att ni har stulit den här bilen och mördat ägaren.
- Mördat ägaren? säger kvinnan.
- Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan?
Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget. Polisbefälet frågar:
- Är det här er bil?
- Naturligtvis! säger kvinnan bestämt. Här är registreringsbeviset. Vill ni se körkortet också?
- Jag måste medge att jag aningen förvirrad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och mördat ägaren!
- Jaha och snart påstår han väl att jag körde för fort också?

:)


Hon kom stormande in på polisstationen och skrek:
- Jag har blivit våldtagen! Jag har blivit våldtagen!
Vakthavande polis frågade:
- Var?
Hon lyfte sonika på kjolen och pekade:
- Här!

:)


En gammal dam kommer in i en porrbutik och säger med svag och darrande stämma:
- Sss..ssäljer ni dd...dddildos?
- Ja, det gör vi, svarar mannen bakom disken.
- Sssssådana där bbb..bbatteridrivna med ro-ro-roterande ollon?
- Ja, sådana har vi, svarar mannen och blir nästan lite generad.
- Sss..ssådana där mm..mmed kkkkknottrig yta och anusssssstimulerrrrrare?
- Ja, just sådana, svarar mannen och börjar skämmas lite.
- Sss..ssådana där ff..fööörrtio centimeter långa, och ee...eextra tjockdddiameter?
- Ja, säger mannen och rodnar definitivt.
- V v...vvet ni mmm..mmöjligtvis hh..hhhur man ssssstänger av dem!!?

:)

ja lite tidsfördriv blev det allt....

tjingeling

 
 
Ingen bild

pernilla

6 november 2008 19:38

fan de e inte så att vi ä släkt väl??? samma sjuka humor..... men tack för ett skratt.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards