Direktlänk till inlägg 23 november 2008

vart tog helgen vägen?

Av Angelica wahlström - 23 november 2008 14:15

ja fort gick den förbi, och vad har då jag gjort?

städat, och röjt just nu prio nr 1 garderoben den stora gå bara garderoben=)

röjt unden och funnit (mitt liv) , låter kanske konstigt men sant.... alla våra kort=)barnen var små, nyfödda krabbater, alla mina djur ink. något vilt djur jag hittade i ett dike när jag var 9 år gammal( ett litet nyfött rådjurskid ) =)mamman till denna, hade tappat den lille i asfalten så han fått en skada, och för liten för att kunna gå, behövde till en veterinär, den lilla hade jag hand om i en helg, tog min veckopeng för att köpa nappflaska och mjölkersättning till denne lille....tills hans blivande matte och husse, ett äldre par kom och hämtade denna BAMBI som jag då kallade honom, skulle ha han tills han klarade sig själv i det vilda, men fick senare höra att han skuttade runt deras hus när han blev äldre, skönt att höra att man gjort en liten fin insatts=), hoppas mina barn inte gör som sin mor bara, nämligen la den vilda rådjurskiden mellan mamma och styvpappan i dubbelsängen tidig morgon HAHA mamma hata mig inte för det=)!!!!! vet att mamma bara skrattar åt detta nu men va hysterisk när hon såg denna i sängen....hihihar kommit med  kattuggleunge en gång oxå som var övergiven.....polis tillkallades, eftersom dom är fridlysta vilddjur....haha, ja ni uuu sicken unge man var....=)skulle rädda alla djur, till o med myrstigar skulle aktas.....=)ja som ni vet så väcker kort minnen som gör en varm i kroppen, har saknat domma kort som äntligen kommit fram....det e bra å rensa ibland då hittar man ju det mesta=)ha det fint å bäst allesammans=)kramizar  
 
Ingen bild

pernilla

23 november 2008 15:53

hahaha det där måste ligga i släkten jue... rädda djur mena ja då

 
Ingen bild

mia

24 november 2008 08:49

haha jag tror inte din mamma hatar dig ;) hehe vi ses imorgon gumman= Puss å kram

 
Ingen bild

Helena

24 november 2008 21:10

Hahaha ja alla djur har ett värde...även myrorna...hihi

 
marina

marina

25 november 2008 08:33

Visst är det kul att sitta o kolla på gamla kort o drömma sig tillbaks...mycket roligare än att städa...känner igen mig..hihi..Bamsekramar till er alla!!

http://marinaw.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica wahlström - 9 november 2010 17:46

Ja idag har första snön fallit och det va verkligen uppskattat från alla håll i familjen , hundar superglada, jag piggare, barnen superglada och superpigga i det vita.......     Snart är det första advent , det är ju inte klokt vad tiden går fort...

Av Angelica wahlström - 20 augusti 2009 15:42

"Hur kom du hem efter festen igår?""Som en blixt!""Så snabbt?""Nej, men liksom i sick-sack..."   Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet....

Av Angelica wahlström - 19 augusti 2009 18:00

letade bänk papper till tösa fann det till slut med vaxöverdrag på profab ett passande färgval gjorde hon oxå , jag tippade på hästar men ack så fel jag hade det blev LILA hihi ja vi har även vart hos syster yster på kaffe å goa hembakade bullar mum...

Av Angelica wahlström - 18 augusti 2009 19:38

man har verkligen känta av tomheten själv idag, inget att vänta sig å inget som hände. gjorde sista schema dagen i går , går nu alltså på timmar igen... känns tomt å jäkligt ovisst vet ju inte alls vad man får i framtiden å väntar på att ett stort ...

Av Angelica wahlström - 6 augusti 2009 14:14

jag drömde om att jag inte skcikat in grattar bild å text på eddy till PD , och vad e det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen , jo naturligtvis letar jag upp kuvertet å hoppades på att inte finna något utan hoppas på att jag postat det , ...

Ovido - Quiz & Flashcards