Alla inlägg den 5 december 2008

Av Angelica wahlström - 5 december 2008 09:32

lämnade mina kids på dagis förut å tog en långpromenad i regnblasket.... när jag kom hem en tre kvart senare vart jag piss sur å snacka om vad blöt hund luktar ......=D


nu sitter jag vid datorn för att jag ska skriva mina uppnådda mål till skolan..... gött å sen e man helt klar då, det sista provet fick man reda på i onsdags skitnice va det =)

å vem blir inte gladare än jag då haha.....


idag e man ledig i går va jag det oxå, då vart fam. karlsson här på besök halva dagen, sorry gumman så hade inte jag en bra dag i går, men det hoppas jag du förstår;)


JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!!!

GRATTIS GRATTIS

GUMMAN

(HELEN)

NU E`DU GAMMAL=D

HAHA!!!!


nu ska här jobbas hela helgen delade turer så skrivet blir det inget mer då iallafall....


ni får ha det gött allesammans....

kramar...

Ovido - Quiz & Flashcards