Alla inlägg den 11 december 2008

Av Angelica wahlström - 11 december 2008 19:37

 idag har man jobbat jobbplats 3  7-14 hämtat kidzen hem och käka göra sig i ordning och greja i hop allt som ska med på lussiafirandet på dagis, japp där ska vi infinna oss kl.18.00.     allt var jätte fint och lille eddy satt stilla på golvet hela tiden och bara kikade mot oss i publiken, han såg oss inte direkt så hans ögon vart jätte stora tills han fann oss. vicky var jätte duktig hon oxå, sjäng och stod i.....min blonda lockiga lucia.


i morgon blir det jobb 8-14 en härlig go tid...

ska vara på jobbplats 2 plan 3 hehe.....

nice...

sedan blir man förhoppningsvis upplockad av en liten älskling....

sedan iväg till staden  och inghandla diverse...

hämta kidzen å hem...


på lördag vankas mer jobb på jobbplats 2 plan 1 ...... i hela 10 timmar

slutar 21.00 och drar sedan vidare till en vän som ska flytta ifrån mig....:(

hatar sånt....

men vi ska ialla fall träffs alla och umgås, kanske dricka lite vin och äta lite mat, vi får se...


så svarar jag inte i min tele på söndag så vet ni varför hehe...


tjingeling

Av Angelica wahlström - 11 december 2008 19:31


ÄVEN OM MAN INTE KÄNNER PERSON I FRÅGA SÅ E MAN MEDMÄNNISKA OCH MÅR DÄREFTER, DÄRFÖR GÅR MINA TANKAR JUST NU TILL FAMILJEN......

Ovido - Quiz & Flashcards