Alla inlägg den 19 december 2008

Av Angelica wahlström - 19 december 2008 16:04

ja det vart skit nice i går faktiskt..... vi va på stat och blev bjudna på tre rätters...

sedan gick vi alla till tingshuset för avslutningen.

jag å marie åkte hem å käkade princesstårta......

gjorde oss i ordning för kvällen.


hem till linda på fest.

efter två vinflaskor i mig styrde vi åkandes med våran gravida marie ner mot dahlhal för att spela bowling.

shit va folk det var där massa karlar bara..... gissa om dom hade roligt till oss fruntimmer som va fulla å stilade =)

bowlingen va ju helt klart bäst ingen hade så bra stilar som vi, lite bakåtvända rullningar, klot som åkte bakåt i stället för framåt....=)

sedan bar det iväg till kontoret där var det massa folk, kardan folk.... som festade loss regält....

vi blev tillfrågade att följa med på fest..... och roligt som vi hade så följde vi med alltså jag och högravida marie hehe vilken syns.....

det va känt folk med så ingen fara....

där bjöds det på mera öl....

kom hem 4 i morse.....

trött som fan, man e ju ingen ungdom längre jag pallar inte med detta tryck haha....

kikade i kylen i morse såg där massa glögg och julöl...

det går fett bort jag ska inte dricka mera..... på LÄNGE......


ja det va lite av min dag det... kort kommer senare.




Ovido - Quiz & Flashcards