Alla inlägg den 8 december 2008

Av Angelica wahlström - 8 december 2008 13:46

ja det får man ha idag för under helgen såg jag mina små endast 4 timmar sammanlagt.

jag har jobbat på två dagar 22 timmar.....

känner mig som som ett vrak idag.

ett måste e att städa umgås och mysa....

det e planen och att inhandla en del förnödenheter till kyl och frys....


i morgon i väg till lite lisa och göra julgodis:D mums.....

hoppas min lille jojjo kikar in oxå.


ursh vad jag saknar er..... fan man hinner ju inte med varken barn, gbbe eller sig själv hur ska man då hinna med sina bästa kompisar....


man får helt enkelt försöka så gott man kan , det e ju så här livet är i största delen.


men lika glad e jag för det :D

jag e ju glad bara man har något att göra....

rastlös stress som jag har...


kramar i massor...


Ovido - Quiz & Flashcards