Alla inlägg under januari 2009

Av Angelica wahlström - 11 januari 2009 13:54

H****TE säger jag, det gör oooonnnnttt!

inte sovit något nästan inatt pga en tand som värker....

måste ringa tandläkaren i morgon....

ska till arbetsförmedlingen i morgon oxå blääää!

men men ett måste.....

och nu e det nytt oxå

arbetsförmedlingen,skattekontoret och försäkringskassan på ett ställe, hjälp hoppas jag hittar hihi....

hur får dom plats alla där när det bara var försäkringskassan där förut liksom? ja det kan bli intressant detta.

sedan e det jobb som gäller på kvällen


knaprar värktabletter till tusen här för öronvärk,tandvärk allt på en gång å en jäkla förskyldning som ej vill släppa verkar det som.


ne någon nytta måste göras här å nu

tjingeling på er där ute


* ser att det e många som e inne på min sida men ingen som stannar till och lämnar någon kommentar, vore roligt om ni gjorde det ni får ju faktiskt va anonyma så frstår inte varför ingen skrivit något? kanske blir ändring på detta nu då:D kram

Av Angelica wahlström - 8 januari 2009 09:46

legat i två dag i feber å frossa, barnen är hostiga och näsa rinner.

först nu jag kan va uppe lite

ska nämligen jobba i morgon kväll så hoppas jag orkar med och lördag, men det märks.


ne nu ska jag försöka ge mig på tvätten som står å dräller här

ha det fint ni alla andra

Av Angelica wahlström - 2 januari 2009 20:30

jobbade 7.30-14.30 idag

sedan hem å käka

fick för mig att jag var väldigt trött på allt det röda

och städade bort julen:)

sagt å gjort så va det borta.....

nja det tog förstås några timmar men tiden går fort när man grejar å städar å mocklar:)

ändrade om lite i vardagsrummet när vi ändå va på G

ska strax kika en jätte rolig film (dough ball) på 3:an


i morgon börjar jag jobba 7-12

sedan hem å käka ,peter ska ligga under bilen å skruva bromsar....

stackarn det e ju as kallt ute....

men man måste ju

sedan på kvällen så kommer mor min å ska mysa med barnen och vi drar iväg med chaffisen sara till cathrine som har fest.

ska bli roligt , va länge sen vi träffades nu.

sedan söndag kväll kl:14-20.00 e det jobb åter igen:)

 men man älskar ju sitt jobb så bara roligt inget gnäll....:)


ha en underbar helg

kramizar icka

Ovido - Quiz & Flashcards